Hi ha 4 convidats/des i cap membre en línia

Benvingut a la web del CIP FP La Costera

lidonPretenguem amb aquesta pàgina que et resulte senzill trobar informació útil i actualitzada de tot el que fem en el nostre centre.

El nostre objectiu és oferir una formació professional de qualitat que permeta als nostres alumnes obtindre les competències tècniques i les habilitats socials que requereix l’actual mercat de treball. Amb aquest objectiu impartim una ampla oferta formativa al voltant de sis famílies professionals amb 13 cicles formatius diferents i diverses accions formatives per a treballadors desocupats.

També tenim experiència en intercanvis internacionals d’alumnes mitjançant els programes FCT Europa, Leonardo i Erasmus.

Agraïm que ens hages escollit per a informar-te respecte a les teues necessitats de formació.

Lidon Ahullana

Directora del CIPFP La Costera

icon moodle

Moodle Costera