CIP FP La Costera 02

El CIPFP LA COSTERAés un dels centres professionals més antics d'Espanya. Hereu de les escoles de treball i maestria, ha estat el resultat de més 60 anys de tradició en els estudis professionals a la ciutat de Xàtiva i la seua comarca. L'any 1996 complirem mig segle. Des del principi, el centre ha evolucionat sense perdre de vista les demandes de formació que la societat ha requerit en cada moment.

El CIPFP LA COSTERA es troba situat a Xàtiva, capital de la comarca de La Costera, a la província de València -Espanya-. Recentment el centre s'ha convertit en  Centre Intregrat Public de Formació Professional amb ensenyaments de Formació Professional Específica, Formació Professional per a Persones Desocupades, Formació Professional per a Presones Ocupades i  Programes de Qualificació Professional Inicial.

El CIPFP LA COSTERA presenta una de les ofertes formatives més completa de tota la Comunitat Valenciana, i compta amb un gran nombre d'alumnes fent pràctiques en empreses. Ofereix múltiples cicles formatius (de grau mitjà i  superior) i és capdavanter en l'utilització de tecnologies informàtiques per al desenvolupament de diversos projectes d'innovació educativa.

El CIPFP LA COSTERA allotja a més de 1.000 alumnes en dos torns (matí i vesprada) i una ampla plantilla de professorat . El centre s'ha proposat consolidar-se com a un Institut Politècnic amb vocació d'avantguarda que, tot i seguint la seua tradició de centre professional, vol integrar de forma competitiva els estudis teòrics i humanístics amb els de caràcter tecnològic.

Així doncs, avui ens trobem amb un centre nou que està transformant les seues estructures i mètodes de treball per a adequar-les constantment a les exigències i reptes de la societat del segle XXI.

• COVID-19 ACCES AL CENTRE AMB CITA PREVIA